Wszystkie rowery są objęte 24-miesięcznym okresem gwarancji, w związku z czym w przypadku jakiejkolwiek usterki prosimy o zgłoszenie jej do nas biuro@yupii.pl, a nasz dział reklamacji po bezzwłocznym zapoznaniu się z problemem zaoferuje jedną z opcji rozwiązania problemu:
- zlecenie oraz zwrot kosztów naprawy w lokalnym serwisie
- odbiór roweru kurierem na nasz koszt i naprawa w naszym serwisie
- wysyłka nowego elementu na wymianę
W przypadku uszkodzenia roweru podczas transportu, prosimy o zabezpieczenie opakowania i zgłoszenie szkody przewoźnikowi oraz niezwłoczny kontakt z nami.
W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem reklamacji.
Po otrzymaniu zgłoszenia, podejmiemy decyzję o sposobie jego rozpatrzenia w ciągu 14 dni roboczych.
Przeglądy gwarancyjne - Użytkownik nowego roweru jest zobowiązany dokonać po zakupie przeglądu gwarancyjnego. Przegląd należy dokonać przed upływem 1 miesiąca od daty zakupu. Przegląd gwarancyjny powinien być wykonany w profesjonalnym serwisie rowerowym oraz potwierdzony odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej wraz z podpisem oraz pieczęcią serwisu. Jest to czynność odpłatna zależnie od ustaleń serwisu. Brak przeglądu skutkuje utratą gwarancji.