Regulamin Sklepu Internetowego yupii.pl
§ 1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży towarów oferowanych za pośrednictwem sklepu internetowego https://yupii.pl/ prowadzonego przez LIGHTBIKE Sp. z o.o. z siedzibą ul. Lanciego 10G/M16, 02-792 Warszawa. +48 695 296 923 biuro@yupii.pl
NIP: 9512589006 KRS 0001086422 REGON 5277015651.2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną rowerów.
1.3. Klient – osoba fizyczna dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
§ 2. Zawarcie umowy sprzedaży
2.1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez sprzedawcę przyjęcia zamówienia złożonego przez klienta.
2.2. Zawarcie umowy sprzedaży jest równoznaczne z akceptacją przez klienta niniejszego regulaminu.
§ 3. Ceny i płatności
3.1. Ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
3.2. Płatność realizowana będzie za pośrednictwem usługi przelewy24.pl, a klient dokonuje płatności wybierając jedną z dostępnych form płatności:
- BLIK - Szybkie i bezpieczne płatności z wykorzystaniem kodu generowanego przez aplikację bankową lub w modelu One Click;
- Przelew online - Jedna z ulubionych i najczęściej wybieranych przez klientów metod płatności online.
§ 4. Dostawa
4.1. Produkt dostępny w magazynie, wyślemy go w ciągu ok. 1-3 dni roboczych od opłacenia zamówienia.
4.2. KURIER DHL - współpracujemy z DHL i ufamy im, jeśli chodzi o transport naszych rowerów. Oferujemy darmową dostawę na każdy zakupiony u nas rowerek.
§ 5. Rower do samodzielnego montażu i regulacji
5.1. Zakupiony na stronie rower wymaga samodzielnego montażu i regulacji. Opakowanie posiada oryginalne zabezpieczenia producenta wzbogacone o dodatkowe wypełnienia, w miejscach najbardziej narażonych na uszkodzenie. Po rozpakowaniu rower wymaga przykręcenia przedniego koła, kierownicy, pedałów, siodełka oraz doregulowania napędu i hamulców. Nie jest to skomplikowane ale wymaga użycia podstawowych narzędzi takich jak: klucz imbus (ampulowy) 4 i 5, płaski klucz 15. W innym przypadku proponujemy wizytę w lokalnym serwisie rowerowym
§ 6. Gwarancja i reklamacje
6.1. Wszystkie rowery sprzedawane w sklepie internetowym objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta LIGHTBIKE Sp. z o.o. z siedzibą ul. Lanciego 10G/M16, 02-792 Warszawa.
6.2. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej, klient ma prawo złożyć reklamację.
6.3. W przypadku jakiejkolwiek usterki prosimy o zgłoszenie jej do nas na adres biuro@yupii.pl, a nasz dział reklamacji po bezzwłocznym zapoznaniu się z problemem zaoferuje jedną z opcji rozwiązania problemu:
- zlecenie oraz zwrot kosztów naprawy w lokalnym serwisie;
- odbiór roweru kurierem na nasz koszt i naprawa w naszym serwisie;
- wysyłka nowego elementu na wymianę.
6.4. W przypadku uszkodzenia roweru podczas transportu, prosimy o zabezpieczenie opakowania i zgłoszenie szkody przewoźnikowi oraz niezwłoczny kontakt z nami.
6.5. Po otrzymaniu zgłoszenia, podejmiemy decyzję o sposobie jego rozpatrzenia w ciągu 14 dni roboczych.
6.6. Przeglądy gwarancyjne - Użytkownik nowego roweru jest zobowiązany dokonać po zakupie przeglądu gwarancyjnego. Przegląd należy dokonać przed upływem 1 miesiąca od daty zakupu. Przegląd gwarancyjny powinien być wykonany w profesjonalnym serwisie rowerowym oraz potwierdzony odpowiednim wpisem w karcie gwarancyjnej wraz z podpisem oraz pieczęcią serwisu. Jest to czynność odpłatna zależnie od ustaleń serwisu. Brak przeglądu skutkuje utratą gwarancji.
6.7. Gwarancja nie obejmuje:
- Uszkodzeń mechanicznych powstałych z przyczyn innych niż wady materiałowe lub technologiczne, a w szczególności na skutek, niewłaściwej eksploatacji, konserwowania lub przechowywania oraz innych okoliczności i zdarzeń losowych zaistniałych po sprzedaży;
- Normalnego zużycia podzespołów eksploatacyjnych, a w szczególności ogumienia, linek hamulców i przerzutek, klocków i okładzin hamulcowych, tarcz mechanizmu korbowego, łańcucha, siodełka, kół zębatych wolnobiegu/kasety;
- Zmian powłoki lakierniczej spowodowanej oddziaływaniem środków chemicznych lub narażaniem na oddziaływanie ekstremalnych warunków atmosferycznych;
- Uszkodzeń spowodowanych wyczynowym uprawianiem sportu lub uprawianiem sportów ekstremalnych.
6.8. Do napraw gwarancyjnych nie należy w szczególności:
- Likwidacja luzów;
- Regulacja lub naprawa połączeń gwintowanych;
- Regulacja mechanizmów (hamulców, piast, przerzutek);
- Centrowanie kół;
- Smarowanie oraz konserwowanie części i podzespołów.
6.9. Gwarancja wygasa w następujących przypadkach:
- Upływu terminu gwarancji;
- Utraty lub zniszczenia dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej roweru;
- Dokonania napraw lub modyfikacji roweru poza wskazanym przez Gwaranta serwisem;
- Niewykonania lub niewpisania do karty gwarancyjnej obowiązkowego przeglądu, o którym mowa w niniejszych warunkach;
- Modyfikacji technicznych lub zmian konstrukcyjnych w rowerze;
- Naruszenia zasad eksploatacji roweru określonych w instrukcji obsługi;
§ 7. Zwrot towaru
7.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia wydania rzeczy.
7.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w jednoznacznym oświadczeniu, zawierającym adres odbioru roweru, wysłanym jako wiadomość e-mail przesłana na adres biuro@yupii.pl. Koszt zwrotu towaru ponosi konsument i zostanie odliczony od zwracanej płatności. Zwrot płatności nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy.
7.3. Wymagania względem zwracanego produktu:
- nie może nosić śladów użytkowania;
- musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany;
- nie może być modyfikowany w jakikolwiek sposób;
- będziemy wdzięczni za zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu oraz z oryginalnymi metkami;
- przy zwrocie roweru prosimy o wcześniejszy kontakt z nami pod adresem biuro@yupii.pl, aby ustalić szczegóły dostawy - brak kontaktu może ograniczyć możliwość zwrotu zamówienia.
§ 8. Ochrona danych osobowych
8.1. Administratorem danych osobowych jest LIGHTBIKE Sp. z o.o. z siedzibą ul. Lanciego 10G/M16, 02-792 Warszawa.
8.2. Dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
8.3. Sposób i cele opisane https://yupii.pl/polityka-prywatnosci-2/ o celu przetwarzania danych, odbiorcach danych, prawach klienta itp.]
§ 9. Postanowienia końcowe
9.1. Prawem właściwym dla umów sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na warunkach określonych w Regulaminie jest prawo polskie.
9.2. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu.
9.3. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu.
9.4. Wszelkie spory wynikające z realizacji umów zawartych za pośrednictwem Sklepu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.